DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige OSRS Chill Clan!
 
IndexEvenementenLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Exclamation Check de kalender voor de geplande events
en competities! Exclamation
Welkom op het forum van DutchNation!
Apply via Discord om lid te worden van onze clan! Aanmelden via dit forum is niet meer mogelijk!
Het forum wordt op dit moment enkel gebruikt voor informatie over de clan!
Join de DN Clan Discord channel om de clan te joinen.
Klik op het Discord logo rechtsboven van de navigatiebalk! Tot in de channels!
Samen skillen of Pvmen?
Onze home world is: 350! Wink
Exclamation Heb je recent je RS naam aangepast?
Vergeet dan niet je naam door te geven in Discord!! Exclamation
Laatste onderwerpen
» Informatie Wekelijks Skill Event
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyzo jul 05, 2020 2:55 pm van Ser Kelvin

» Intro Sir Willemz / Iron Willemz
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyza mei 02, 2020 7:26 am van Lowl Jr

» Agility Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo maa 11, 2020 3:26 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XP Event Klassement!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyvr maa 06, 2020 1:11 pm van Ser Kelvin

» Thieving Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo feb 27, 2020 9:54 pm van Ser Kelvin

» Intro Adolf
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi feb 18, 2020 11:05 am van Adolf88

» Prayer Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma feb 17, 2020 2:54 pm van Ser Kelvin

» Runecrafting Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi feb 04, 2020 7:26 pm van Ser Kelvin

» Mining Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo jan 22, 2020 2:19 pm van Ser Kelvin

» Construction Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo jan 09, 2020 7:09 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi dec 17, 2019 4:02 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi dec 17, 2019 4:01 pm van Ser Kelvin

» Hunter Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo dec 12, 2019 4:06 pm van Ser Kelvin

» Slayer Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyvr nov 29, 2019 1:26 pm van Ser Kelvin

» Agility Competitie!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyvr nov 15, 2019 2:20 pm van Ser Kelvin

» Introductie Bollieflex
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo okt 30, 2019 7:57 pm van Ser Kelvin

Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 35. Dit aantal is bereikt op do mei 10, 2018 11:24 pm.
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve onderwerpen
Drops - Bouwkundig
Divine / Patje`s Progress | 2000 total! | op naar 80 Base
Achievements van Q-Dance Jr | Skilling & Pvm!
Sanellyyy. Maxed Melee. 99 Slayer. Iron. I'm Back.
Drops en Rewards - DN Pascal
Drops/splits Yke
Drops en Rewards - Ser Kelvin
Drogo's Goals & Achievements ~ Nieuwe goals!
Qutie's Blog
Rebuild drops Qutie

 

 ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]

Ga naar beneden 
+7
Borrelnoot
Bouwkundig
Sanellyyy
Ser Kelvin
Qutie
DivineRhythm
Zelfstandig
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 9:12 am

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Pvt2
Welkom bij mijn Blog/Dagboek!

Naam: Zelfstandig
Datum van begin: 23-9-2018
Rank: Recruit
Easy Clue Scrolls: 2

Zoals jullie allicht nu wel weten, ben ik  sinds 23-9-2018 begonnen met Runescape.
In dit topic wil ik al mijn belangrijke dingen posten zodat ik het nooit meer vergeet!
Dit houdt dus in leuke levels, en sowieso plaatjes. We gaan zien wat er gaat gebeuren!

Gaan jullie mee in dit grote avontuur? Tot snel!
Inhoudspagina
- Quests
- Mooie drops?
- Dagboek
- Levels

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Quests    

De laatste quest die ik heb voltooid in het rijtje is:
Recruitment Drive

In de toekomst zal ik gaan Questen en hier opschrijven welke Quests ik gedaan heb.
De volgorde van de Quests kan je hier zien:
http://oldschoolrunescape.wikia.com/wiki/Optimal_quest_guide
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drops

Hier zal je zien als ik leuke drops krijg!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Levels
Mijn levels op het moment van dit topic aanmaken!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Cfa95c2f300f84bca3150705a0e4374d

Stats op laatste moment van dagboek:
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 46dc8fb35615f7645418af602b31d843
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Aid785869-728px-Keep-Your-Diary-a-Secret-Step-4-728x421
Dagboek  
24-9-2018

Vandaag op deze toch weer mooie Maandag, lucht is blauw buiten.. Maar ik sta de Lesser Demon te vermoorden en ondertussen lekker aan het chatten.  Gisteren onwijs veel spullen gedoneerd gekregen waarmee ik lekker verder kan! 20 Defence gehaald, en nu als doel om 40 Magic te behalen. Om de armor te kunnen dragen die ik heb gekregen.
Op het moment van schrijven moet ik nog 247 XP dus dat gaat snel gebeuren! Er zal zeker een foto hier in worden gezet om mijn outfit te showen!

Het is een feit! Outfit is geunlocked, en bekijk hier het resultaat!
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Fa802314177b2baf690827eafe69b51d
]


Laatst aangepast door Zelfstandig op zo okt 07, 2018 8:15 pm; in totaal 26 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 9:57 am

Ik ben benieuwd Smile  ik zou zeggen succes! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Qutie

Qutie


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 23-03-18

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 10:49 am

nice man! veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 11:11 am

Leuk om alles bij te houden! Succes!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 11:51 am

Topic is een beetje geupdate, met de doelen e.d
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanellyyy

Sanellyyy


Aantal berichten : 375
Registratiedatum : 22-04-18

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma sep 24, 2018 2:32 pm

Leuk gedaan! Je komt er wel. Leuk om ook te zien dat je actief bent in de CC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi sep 25, 2018 9:04 am

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 351326b4-aea4-4082-bf3c-58de585c4985
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] NQL6RGs
Vandaag gaan wij Robin Hood spelen, om ook eens Ranged te proberen om als doel Animal Magnetism te kunnen doen. Laten we kijken hoever we komen vandaag! Het schiet al aardig op, na een beetje dingen opgezocht te hebben. Zojuist Studded Leather armor gekocht, en staan nu Minotaurs te vermoorden. Had niet verwacht dat ik zo snel al dit aan zou kunnen..


Begin level: 1
Begin    XP: 0

Eind Level voor vandaag: 28
Eind XP     voor vandaag: 11.682


Laatst aangepast door Zelfstandig op di sep 25, 2018 1:00 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi sep 25, 2018 12:10 pm

Tijdens het vermoorden van die beesten ontving ik een Clue Scroll, direct gedaan met een beetje hulp. En dit was het resultaat:
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 1d3d7ba060cd7cd50d8867ee4366eb9e
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] C9b4a37f0a5669d803cdcf0a63c5c673
Terug naar boven Ga naar beneden
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi sep 25, 2018 12:22 pm

Das een lekkere clue om mee te beginnen Smile  congratz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi sep 25, 2018 12:27 pm

Thanks man! Very Happy En zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi sep 25, 2018 1:59 pm

Netjes! Gratzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo sep 26, 2018 7:31 am

Haha hoppaaa. goed bezig man!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo sep 26, 2018 9:40 am

Thank youuu guys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo sep 26, 2018 12:44 pm

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Woensdag26september

Vandaag was een mooie dag! Heb level 30 Ranged gehaald, zodat ik later Animal Magnetism kan doen.
Vervolgens ben ik gestart met Questen in Runescape, wat is dat leuk zeg! Lekker opdrachten doen en als beloning XP krijgen en items. Geen idee nog wat alle items zijn, maar we bewaren het maar voor de zekerheid. Foutje gemaakt door een lamp op de verkeerde skill te gebruiken, maar is niet zo erg. Morgen die skill zelf maar even trainen dan. Tot heden bevalt Runescape mij prima! En ik kijk er naar uit om steeds meer te leren!

Mijn stats voor nu:
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 86404bc8eb09d6bb7fe15f53fe07fee5
Update: Inmiddels Level 9 Agility, nog 161XP voor Level 10. Maar de arbeid roept!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptywo sep 26, 2018 9:34 pm

Hey Zelfstandig.

Wat hou je dit leuk bij man, keep it up.

Ben benieuwd hoe je proces gaat verlopen. Als ik op één of andere manier kan helpen - let me know!

~Bouw
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo sep 27, 2018 1:06 pm

Vandaag niet zo veel gedaan omdat ik even in het echt mijn construction moest trainen (Bed in elkaar zetten). Wel een questje gedaan, Druidic Ritual & Murder Mystery! Dus toch wel weer wat gedaan!
Morgen ochtend gaan we weer verder met Questen!

Tot morgen!


@Bouwkundig - Dankjewel man! Doe mijn best om het leuk te houden, en te zorgen dat ik me eigen progress goed kan volgen. Kiijk er naar uit om ooit te gaan "Slayeren" & "Bossen".

Tot snel maat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo sep 27, 2018 5:41 pm

Gaat de goede kant op! Keep it up! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyvr sep 28, 2018 7:04 am

Zelfstandig schreef:
Vandaag niet zo veel gedaan omdat ik even in het echt mijn construction moest trainen (Bed in elkaar zetten).  Wel een questje gedaan, Druidic Ritual & Murder Mystery! Dus toch wel weer wat gedaan!
Morgen ochtend gaan we weer verder met Questen!

Tot morgen!


@Bouwkundig -  Dankjewel man! Doe mijn best om het leuk te houden, en te zorgen dat ik me eigen progress goed kan volgen. Kiijk er naar uit om ooit te gaan "Slayeren" & "Bossen".

Tot snel maat!

Zo is dat maar net Cool .
Wanneer je gaat bossen etc, let me know! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanellyyy

Sanellyyy


Aantal berichten : 375
Registratiedatum : 22-04-18

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyvr sep 28, 2018 8:28 am

Leuk topic al. Zeer goed bezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma okt 01, 2018 4:14 pm

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 1_oktober

Vandaag zijn we weer thuis gekomen van werk, en van een weekendje bij mijn vriendin zijn. Dus we gaan weer verder met het al verslavende spel Runescape!
Lekker even questen om wat ervaring op te doen! Dit zal de komende paar dagen zo blijven, dus niet echt veel om up te daten! Ik zal enkel de "Laatste quest:" blijven bijwerken!

Fijne maandag, en spreek jullie in de cc!
Terug naar boven Ga naar beneden
Borrelnoot

Borrelnoot


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 02-09-18
Leeftijd : 27
Woonplaats : Sittard

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptyma okt 01, 2018 8:50 pm

Zeer leuk om dit te volgen! Blijf zo door gaan kerel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi okt 02, 2018 7:44 am

Goed bezig, keep up the stories!
Terug naar boven Ga naar beneden
Q-Dance
Captain
Captain
Q-Dance


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 27-03-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwartebroek

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydi okt 02, 2018 5:49 pm

Leuk zn blog vanaf het begin! Keep going!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelfstandig

Zelfstandig


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 23-09-18
Leeftijd : 26

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo okt 04, 2018 5:22 pm

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Depositphotos_60205003-stockafbeelding-kalender-4-oktober

Wat een schitterende dag al vandaag... Thuis gekomen van werk, en besloot om even lekker te ontspannen met Runescape! Natuurlijk pakken we door met Questen, want dan ben ik er ook maar van af. En ik moet eerlijk bekennen vind het nog best geinig... Vandaag ook een Female Character geworden voor een Quest. En nu is de vraag... Welke quest is dat? (Weten jullie vast wel).
Ook even Black Knight Fortress gedaan, vind dat ik best progressie maak. Ik post hieronder even mijn stats voor nu:

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] 46dc8fb35615f7645418af602b31d843

We gaan nog even lekker door met questen!
Tot vanavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Q-Dance
Captain
Captain
Q-Dance


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 27-03-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwartebroek

~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Emptydo okt 04, 2018 6:04 pm

Is dat Wanted niet? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]   ~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Blog/Dagboek ~ Zelfstandig [Update: 2de Cluescroll!]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blog HCIM Mathijs
» Blog Yke
» Qutie's Blog
» Blog Sir Arganar
» Goal blog - Pinokkio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchNation :: Achievements :: Goals/Blogs-
Ga naar: