DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige OSRS Chill Clan!
 
IndexEvenementenLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Exclamation Check de kalender voor de geplande events
en competities! Exclamation
Welkom op het forum van DutchNation!
Apply via Discord om lid te worden van onze clan! Aanmelden via dit forum is niet meer mogelijk!
Het forum wordt op dit moment enkel gebruikt voor informatie over de clan!
Join de DN Clan Discord channel om de clan te joinen.
Klik op het Discord logo rechtsboven van de navigatiebalk! Tot in de channels!
Samen skillen of Pvmen?
Onze home world is: 350! Wink
Exclamation Heb je recent je RS naam aangepast?
Vergeet dan niet je naam door te geven in Discord!! Exclamation
Laatste onderwerpen
» Informatie Wekelijks Skill Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo jul 05, 2020 2:55 pm van Ser Kelvin

» Intro Sir Willemz / Iron Willemz
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyza mei 02, 2020 7:26 am van Lowl Jr

» Agility Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo maa 11, 2020 3:26 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XP Event Klassement!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr maa 06, 2020 1:11 pm van Ser Kelvin

» Thieving Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydo feb 27, 2020 9:54 pm van Ser Kelvin

» Intro Adolf
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi feb 18, 2020 11:05 am van Adolf88

» Prayer Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyma feb 17, 2020 2:54 pm van Ser Kelvin

» Runecrafting Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi feb 04, 2020 7:26 pm van Ser Kelvin

» Mining Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo jan 22, 2020 2:19 pm van Ser Kelvin

» Construction Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydo jan 09, 2020 7:09 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi dec 17, 2019 4:02 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi dec 17, 2019 4:01 pm van Ser Kelvin

» Hunter Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydo dec 12, 2019 4:06 pm van Ser Kelvin

» Slayer Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr nov 29, 2019 1:26 pm van Ser Kelvin

» Agility Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr nov 15, 2019 2:20 pm van Ser Kelvin

» Introductie Bollieflex
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo okt 30, 2019 7:57 pm van Ser Kelvin

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 35. Dit aantal is bereikt op do mei 10, 2018 11:24 pm.
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve onderwerpen
Drops - Bouwkundig
Divine / Patje`s Progress | 2000 total! | op naar 80 Base
Achievements van Q-Dance Jr | Skilling & Pvm!
Sanellyyy. Maxed Melee. 99 Slayer. Iron. I'm Back.
Drops en Rewards - DN Pascal
Drops/splits Yke
Drops en Rewards - Ser Kelvin
Drogo's Goals & Achievements ~ Nieuwe goals!
Qutie's Blog
Rebuild drops Qutie

 

 Goals en achievements voor jellie's main en iron!

Ga naar beneden 
+2
DivineRhythm
Bouwkundig
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 07, 2019 12:25 am

Hier ga ik (proberen) bij te houden wat mijn goals en achievements zijn op mijn main Jellie40, en mijn former hardcore, nu ironman Jellie40 V2

Het vind ik minst interessant is mn main, daar ga ik nu puur op maxen. Zolang ik iets afk's te doen heb op de iron. Probeer ik actief te maxen op de main! Ben nog altijd in voor een raid op zijn tijd! Dus vooral maxen, en geld verdienen Smile bank op dit moment ~1,4bill, en met de geleende bank van mn vriendin 2bill Razz haha.

Goals voor de main in volgorde:

de skill in de skill comp! zoal nu, herblore, dit staat normaal niet helemaal op mn lijst, maarja het is een extra motivatie puntje!
coocking(98) naar 99
fletching(89) naar 99
crafting(80) naar 99
firemaking(88) naar 99
runecrafting(81) naar 99
hunter(82) naar 99
fishing(81) naar 99

Dit is de lijst van de planning tot nu toe, er zijn meer skills die nog werk nodig hebben, maar dit is het begin. Smile Ik doe dit alles te samen met af en toe een tree run voor de farming naar 99, maar dat zal ongetwijfeld wel 99 zijn voor het eind!


Het interessante gedeelte, de iron(wat ik gehaald heb zal ik door strepen)!!

De main purpose van mijn iron is meer pvm als maxing, ik wil graag item unlocken en bosses doen dus slayer is een must. Ik deins zeker niet terug voor een goed gedeelte aan skilling zoals ik ook tot nu toe gedaan heb op de iron. Hierom zijn mijn farming/herb/mining/thieving/crafting al op redelijke hoogste in vergelijking met mijn slayer lvl (zie bijgevoegde foto).

Mijn goals voor de iron op dit moment(deze zullen veel veranderen omdat het tempo zo early game nog erg hoog ligt!):

1.
Heel simpel begin! Gewoon de daily's, herb runs, tree runs, spullen halen, TOG, staffs, sand, birdhouse runs, farming guild stuff, miscelania en ga zo maar door!

1.1

Bursting ready maken voor slayer, ik heb net een dusties task gekregen, dus eerst maar eens hier aan werken.
-Proselyte halen
-magic lvl 70
-slayer helm(imbue)
-kourend teleport in huis
-altar in huis
-home tabs, dusssssss 67 con!! ghhhh
-eigk ook de bone crusher.... maar nog niet direct voor 1 task denk ik, word een langer goal, cus 70 prayer voor nodig. Wat ik vooral met dragons te blijven doen tijdens slayer probeer te halen om slay xp te benutten.
2.
Crafting tot een redelijk level, hiervoor heb ik een aantal dingen nodig die ik in de laatste week ook al unlocked heb:
brine sabre(voor lobstrosities killen voor spore)
seaweed spores(voor large seaweed)
lunar magic
dream mentor voor glassmake
lvl 77 magic voor glassmake
als deze punten zijn gehaald heb ik een goeie base voor het trainen van crafting, naast het maken van de Bstaffs.
Crafting is altijd nodig voor irons, alle jewerly, weps of armore is altijd mooi. Bijv skill necklace voor farming guild, fury, of zelfs zenyte jewelry.

De craft grind is dik begonnen!!

3.
Basic slayer/cmb stats. Uiteraard moet dit ook gewoon hoog zodat ik kan gaan bossen en spullen kan unlocken! Hier zal nu de komende tijd veel tijd in zitten omdat ik al erg veel prepped had, en veel geskilled in de early time als iron.

Ik ga nu nog niet alle goals opschrijven tot ik max gear ben anders ben ik nog wel even bezig Smile maar dit zijn de punten tot nu toe waar ik veel tijd aan ga besteden.

Ik zal dit tijd tot tijd bijwerken, of als ik iets krijg wat ik nodig heb/nieuwe goals Smile

Tot in de CC!!


Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Iron_l10
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Main_l10


Laatst aangepast door jellie40 op za mei 04, 2019 1:25 pm; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 07, 2019 8:48 am

Direct al een kleine update voor de iron! goal added: bursting ready maken voor slayer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 07, 2019 11:45 am

Gaaf man, ben benieuwd naar drops/ achievements etc!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 07, 2019 10:17 pm

Lekker hoor! Ga het in de gaten houden!

Succes! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 07, 2019 11:30 pm

Een flink weekend progress gemaakt!

Paar dingen die ik gedaan heb/afgewerkt.
Slayer helm gecraft en ook direct geimbeud, tegelijk een aantal str lvls, nu lvl 81.
Verder ook con naar 50 en een aantal portals gemaakt in mn huis!
Mijn magic lvl getrained naar 70 in de mage training arena en dus ook een aantal punten gehaald daar voor de gear uiteindelijk Smile mooie combi.
Uiteraard ook gewoon de daily's bij gehouden en 2 hespori kills gedaan, nogsteeds geen bucket helaas, rip 2kc.

Tot in de CC Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyma apr 08, 2019 8:15 am

Succes met je goals! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyma apr 08, 2019 7:24 pm

Lekker bezig Jelmer!
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyma apr 08, 2019 8:03 pm

Het moment dat je er achter komt dat als je house tabs wil maken............. je 67 con nodig hebt! XD even de lijst updaten ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Q-Dance
Captain
Captain
Q-Dance


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 27-03-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwartebroek

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi apr 09, 2019 6:04 pm

Succes Jelmer! Nice dat je alles bij hou!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo apr 10, 2019 6:09 am

Lekker man!
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo apr 10, 2019 12:40 pm

99 coocking done!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  99cooc12
Terug naar boven Ga naar beneden
Q-Dance
Captain
Captain
Q-Dance


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 27-03-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwartebroek

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo apr 10, 2019 6:05 pm

Gratzz gekke skiller!Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr apr 12, 2019 8:05 pm

Lekker man! Gzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyza apr 13, 2019 4:59 pm

Congratzzzz Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi apr 16, 2019 7:27 am

Netjes Jelmer, keep it up! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydi apr 16, 2019 10:55 pm

Weer flink wat gainz gemaakt! Zo juist slayer lvl 74, en momenteel bezig met een DK's task en even de B ring ophalen Smile! Heel veel daily's gedaan en farming guild contracts. En ik ben de trotse eigenaar van een bottomless bucket(7kc) nu! Zal een hoop helpen. Verder is er niet heel gebeurd anders dan slayer trainen slayer trainen en slayer trainen Smile str 86, doe ik naar 90 en dan atk/def 80.

Op de main is het nu de beurt aan fletching, al van 82 naar 87 gedaan, dus nu rustig aan door met magic longbows, als ik mn iron niet hoeft te helpen bij DKs Razz!

Tot in de CC!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptywo apr 17, 2019 8:06 am

Lekker bezig Jelmer, als ik een keer moet assisten bij DKS zodat je wat ringen op kan halen laat maar weten. Ben graag even je beschermengel, ook al vermoed ik dat je je mail daarvoor gebruikt Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydo apr 25, 2019 2:06 pm

Haha thnx, maar inderdaad heb ik mn main al staan tegen crashers Razz en heb een iron vriend die rex completed heeft en de andere 2 moet en dat is een goeie combi Smile jij hebt immers nu juist rex pet nodig ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptydo apr 25, 2019 2:20 pm

Even weer een update!! Heel veel gainz op de iron gemaakt! En niet zoveel op de main.. maar 1 fletch lvl ;p


Duss de iron, slayer lvl 76 bijna 77 Smile en al 2 gargoyle tasks er op zitten! Mystic top al gehad, de key, en gmaul dus alleen nog voor het geld en de goeie xp! Maar een fijne task om unlocked te hebben.
Verder heb ik biiijnnaa 77 magic, nog maar 10k xp, en dat haal ik vanavond even, tijdens het volgende goal, magic training arena (mages book, infinity boots). Ik ga nog niet aan de wand omdat je bij veel bosses toch een trident gebruikt, en voor dusties/nechs is geen accuracy nodig, dus aan de wand heb ik niks tot ik kodai krijg Smile. Telekinetic grind al door, alch bijna, en b2p room ook al af(met b2p ook unlocked!).
Na 77 magic begin ik zoals in het eerste bericht gezegd aan de crafting grind! Nu zo'n 1,5k large seaweed dus kan een begin maken Smile

Combat whise, str 88, atk 75(nu naar 80 doen), en def 71(nu naar 80 doen). Range is nog een magere 70.... ik wil hunter gaan trainen door chins te hunten in private area, dus dat word een los goal. Range is veel nodig en 99 slayer haal je toch wel dus dat boost ik even. Zeker omdat met alleen een crossbow het erg traag is om te trainen ;p en mijn cannonballs zal ik nog wel nodig hebben bij DWH grind! SHamaaannsss

Ook is de 70 prayer behaald!!! Very Happy piety unlocked! Hierna de moritania hard diary gedaan voor EZ barrows gainz. Direct even 2 items opgehaald, torags body, en ahrims hood. En POHHH die extra runes zijn fijn Smile

Ik ga morgen even de lijst met goals bijwerken, maar dit waren iniedergeval de gainz Smile En daardoor zijn er ook weer een hoopje goals bij gekomen!

Tot in de CC!!Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr apr 26, 2019 7:46 am

Lekker bezig man! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyvr apr 26, 2019 9:27 am

Lekker Jelmer, dat gaat mooi man. Ben benieuwd naar de rest van je story! pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo apr 28, 2019 11:59 am

Gaat lekker! Goed om te zien man! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyza mei 04, 2019 1:31 pm

Weer fink wat gainz gemaakt Smile heeeeeeeel veel molten glass gehaald Razz zo'n 40k, dus dan kom ik als het goed is tot lvl 85 craft, voor fury, en de ring of suffering! Uiteraard voor de zulrah grind en gwn overall goed om te hebben.

Nu de crafting verder afmaken en ondertussen veel slayer (bijna 80!). want mis die whip toch wel haha.

Voor ik zulrah echt begin wil wel wat hoger range lvl, en dat ga ik doen door ff wat red chins te hunten Smile dus werken aan de diary voor de private grounds it is!

Ook heb ik de fircape gehaald! Very Happy koste wat moeite haha, zwaar met zo'n low dps account haha, op mn pure was het makkelijker, maar hij is binnen.

Ook ga ik wat meer barrows doen om beetje de dingen te verdelen en niet burned te gaan op 1 ding Smile


Tot in de CC!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwkundig
General
General
Bouwkundig


Aantal berichten : 833
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Slayer / Boss city

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo mei 05, 2019 7:24 am

Klasse man :-).

Veel succes! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Q-Dance
Captain
Captain
Q-Dance


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 27-03-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwartebroek

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Emptyzo mei 05, 2019 6:31 pm

Netjes man ga zo door! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goals en achievements voor jellie's main en iron!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drogo's Goals & Achievements ~ Nieuwe goals!
» Geen achievements, wel iron bank.
» Intro Main Robbin
» Achievements van Q-Dance Jr | Skilling & Pvm!
» Intro Iron Zynite

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchNation :: Achievements :: Goals/Blogs-
Ga naar: