DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Je bent niet ingelogd. Log in om volledig gebruik te kunnen maken van het forum van DutchNation! Smile
DutchNation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige OSRS Chill Clan!
 
IndexEvenementenLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Exclamation Check de kalender voor de geplande events
en competities! Exclamation
Welkom op het forum van DutchNation!
Apply via Discord om lid te worden van onze clan! Aanmelden via dit forum is niet meer mogelijk!
Het forum wordt op dit moment enkel gebruikt voor informatie over de clan!
Join de DN Clan Discord channel om de clan te joinen.
Klik op het Discord logo rechtsboven van de navigatiebalk! Tot in de channels!
Samen skillen of Pvmen?
Onze home world is: 350! Wink
Exclamation Heb je recent je RS naam aangepast?
Vergeet dan niet je naam door te geven in Discord!! Exclamation
Laatste onderwerpen
» Informatie Wekelijks Skill Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyzo jul 05, 2020 2:55 pm van Ser Kelvin

» Intro Sir Willemz / Iron Willemz
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyza mei 02, 2020 7:26 am van Lowl Jr

» Agility Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2020 3:26 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XP Event Klassement!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2020 1:11 pm van Ser Kelvin

» Thieving Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydo feb 27, 2020 9:54 pm van Ser Kelvin

» Intro Adolf
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydi feb 18, 2020 11:05 am van Adolf88

» Prayer Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyma feb 17, 2020 2:54 pm van Ser Kelvin

» Runecrafting Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydi feb 04, 2020 7:26 pm van Ser Kelvin

» Mining Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptywo jan 22, 2020 2:19 pm van Ser Kelvin

» Construction Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydo jan 09, 2020 7:09 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydi dec 17, 2019 4:02 pm van Ser Kelvin

» DN Clan XMass XP Event
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydi dec 17, 2019 4:01 pm van Ser Kelvin

» Hunter Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydo dec 12, 2019 4:06 pm van Ser Kelvin

» Slayer Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyvr nov 29, 2019 1:26 pm van Ser Kelvin

» Agility Competitie!
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyvr nov 15, 2019 2:20 pm van Ser Kelvin

» Introductie Bollieflex
Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptywo okt 30, 2019 7:57 pm van Ser Kelvin

Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 35. Dit aantal is bereikt op do mei 10, 2018 11:24 pm.
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve onderwerpen
Drops - Bouwkundig
Divine / Patje`s Progress | 2000 total! | op naar 80 Base
Achievements van Q-Dance Jr | Skilling & Pvm!
Sanellyyy. Maxed Melee. 99 Slayer. Iron. I'm Back.
Drops en Rewards - DN Pascal
Drops/splits Yke
Drops en Rewards - Ser Kelvin
Drogo's Goals & Achievements ~ Nieuwe goals!
Qutie's Blog
Rebuild drops Qutie

 

 Goals en achievements voor jellie's main en iron!

Ga naar beneden 
+2
DivineRhythm
Bouwkundig
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DivineRhythm

DivineRhythm


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 21-08-18
Leeftijd : 35
Woonplaats : Barneveld

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptywo mei 08, 2019 7:56 am

Succes man! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Qutie

Qutie


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 23-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptydo mei 23, 2019 10:11 am

goed bezig jellie! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 1015
Registratiedatum : 23-03-18
Leeftijd : 29
Woonplaats : Yanille

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyza mei 25, 2019 1:12 pm

Goodluck !!
Terug naar boven Ga naar beneden
jellie40
Lieutenant
Lieutenant
jellie40


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-03-18

Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Emptyvr mei 31, 2019 11:25 pm

OEI OEI OEI.... al weer even geleden dat ik wat geschreven heb, er is veeeeeeel gebeurd... maar toch ook weer heel weinig Smile zoals het voelt haha. ik heb een week lang slayer gegrind! iedere dag een lvltje Smile 80-87 dus whip en trident unlocked op het mooie getal van 1818kc(whip) lekker lucky weer.......................... en trident 220kc! Very Happy dit unlocked heeeeeeeel veel en omdat er nu ook tonnen aan nieuwe goals bij komen, ga ik een nieuw topic aanmaken, ieder goal gaat nu ook langer duren, niet meer quest dit van een dagje, of lvl halen voor iets, maar items grinden! Zenyte's, barrows, zulrah!Very Happy en meer slayer Smile

Maar eerst nog even kijken wat ik allemaal gehaald heb in de laatste weken, en wat ik wilde doen.

Herblore 70, beetje mn herb op gebruikt, en met een simpele boost kan ik nu ranging pots maken Smile
Smithing wat omhoog voor wat diaries, gaat nog naar ~75 voor de kandarin diary.
Crafting grind goes on! 84 atm en nog veel banked
Beetje fletching af en toe, omdat het kon tijden pest control Razz
Verder redelijk qua combat stats, 86 magic, 96 str, 88 atk, en 80 def.
Ranged lvl is te danken aan het chinnen! en halen van MM2!!! ik heb zo'n 8k chins gevangen en daarme hunter 89 gehaald, en dit gebruikt voor 85 ranged, liep er een beetje op achter, en is vervelend om te doen zonder een BP te kunnen kopen Razz
Dat chins hunten heb ik uiteraard gedaan in de private area, dus ook de hard western diary helemaal afgewerkt Smile
Daarnaast heb ik ook de hard diary van kourend gedaan, omdat ik mn eerste shamans task kreeg! deze kon ik dus doen met slayer helm Smile Hier voor was mn smithing 70 nodig btw enige req die nog over was qua lvls, verder nog een 3 tal quests en wat favour maar was al met al in een dag gelukt.
Verder gaan mijn daily's een stuk beter nu! en heb ik meer herb patches unlocked Smile met een nieuwe bank indeling en meer motivatie, cus herblore moet wat omhoog haha, werkt het allemaal prima!
Dan nu een stuk schrijven voor mn volgende goals, want ik heb nu wel zoveel unlocked aan dingen die je nodig hebt om te gaan pvmen, of iig beginnen, dat ik even een nieuwe start Smile

groetjesssssss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goals en achievements voor jellie's main en iron!    Goals en achievements voor jellie's main en iron!  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goals en achievements voor jellie's main en iron!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drogo's Goals & Achievements ~ Nieuwe goals!
» Geen achievements, wel iron bank.
» Intro Main Robbin
» Achievements van Q-Dance Jr | Skilling & Pvm!
» Intro Iron Zynite

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchNation :: Achievements :: Goals/Blogs-
Ga naar: